رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: طرح نظارت بر کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودرو هم اجرا می‌شود.

بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودرو  در استان مرکزی  اجباری شدسرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به اهمیت استفاده از کمربند ایمنی توسط تمام سرنشینان خودرو‌ها برای حفظ ایمنی و سلامت خود گفت: طرح نظارت بر استفاده از کمربند ایمنی علاوه بر راننده و سرنشین جلو برای سرنشینان عقب خودرو هم اجرا می‌شود.

سرهنگ کهریزی با بیان اینکه این موضوع در راستای طرح نظارت پلیس بر استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشیتان خودرو‌ها در کلیه معابر درون و برون شهری استان مرکزی است افزود: جریمه ۶۰۰ هزار ریالی در انتظار رانندگان متخلف است.

وی اضافه کرد: طبق ماده ۱۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، از حدود یک هفته بعد از اطلاع رسانی‌های صورت گرفته، این طرح به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس راه در سطح استان مرکزی قرار خواهد گرفت و بر الزام نصب و استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان کلیه وسایل نقلیه شخصی و عمومی نظارت می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: پس از اتمام این مهلت، وسایل نقلیه‌ای که سرنشینان آن‌ها نسبت به بستن کمربند ایمنی اقدام نکنند به میزان ۶۰۰ هزار ریال اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام / ج

تشدید نظارت پلیس بر استفاده تمامی سرنشینان خودرو از کمربند ایمنی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.