رئیس هیئت هندبال شهرستان بافق گفت: آخرین مرحله اردوی تیم هندبال منتخب خردسالان دختر استان یزد در سالن امام علی (ع) آهنشهر برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهدی دهقانزاده رئیس هیئت هندبال شهرستان بافق گفت: آخرین مرحله اردوی تیم هندبال منتخب خردسالان دختر استان یزد برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور با حضور۲۰ هندبالیست به میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق در سالن امام علی (ع) آهنشهر برگزار شد.

وی افزود: از۱۴ بازیکن تیم منتخب استان،۱۱ بازیکن از باشگاه سنگ آهن بافق هستند و همچنین سیده مریم فخری و محبوبه دهقان  به عنوان سرمربی و مربی، تیم منتخب استان را در مسابقات همراهی خواهند کرد.

دهقانزاده از شرایط فنی و سطح مطلوب بازیکنان ابراز خرسندی کرد و افزود: تیم هندبال منتخب استان با همکاری باشگاه سنگ آهن و هیئت هندبال استان در این مسابقات حضور خواهد داشت.

رئیس هیئت هندبال شهرستان همچنین اعلام کرد که باشگاه سنگ آهن با عملکرد خوبی که در بخش پایه داشته هندبال بافق را به جایگاه بالایی در سطح استان رسانده که امروز شاهد قهرمانی و موفقیت‌های زیادی از تیم‌های این باشگاه در استان و کشور هستیم.

لازم به ذکر است: این مسابقات از تاریخ ۳۱ مرداد ماه به مدت یک هفته با حضور ۳۰ تیم به میزبانی یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

حضور یازده هندبالیست  باشگاه سنگ آهن بافق در تیم منتخب استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار