گراب مایر گفت: ارتباط تنگاتنگی بین جایزه جهانی انرژی و کشور ایران وجود دارد که پیشتر ۲ بار اهدا این جایزه بین المللی در کشور ایران برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گراب مایر رئیس اتاق بازرگانی اتریش گفت: خوشحالم که امروز با همدیگر بخشی از این ابتکار جهانی باشیم که تمام تلاش خود را به منظور به نمایش گذاشتن پروژه هایی کنیم که باعث ارتقا و بهبود زندگی ما می شوند.


بیشتر بخوانید: قاچاق فله‌ای زعفران از کشور 


وی ادامه داد: از یک سو می‌بایست افراد و سازمان های مرتبطی که برای حفاظت از محیط زیست اقدام می کنند مورد قدردانی واقع شوند تا به آن‌ها نشان دهیم که فعالیت و کارشان همواره مورد حمایت و احترام هست.

رئیس اتاق بازرگانی اتریش بیان کرد: از سویی می‌بایست نقش موثر برندگان این جوایز و فعالیت‌های آنان را بر جسته نمود و یک مبنا برای به نمایش گذاشتن جهانی این پروژه‌های ممتاز ایجاد کرد تا از این طریق یک تاثیر بزرگ تر و معنادارتری را بتوانند ایجاد نمایند.

گراب مایر افزود: همان طور که می‌دانید، ارتباط تنگاتنگی بین جایزه جهانی انرژی و کشور ایران وجود دارد که پیشتر ۲ بار اهدا این جایزه بین المللی در کشور ایران برگزار شده است. ضمن اینکه پروژه هایی که برای این منظور در نظر گرفته می شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

به گفته وی، بنده باعث افتخار و خوشحالی است که به برنده جایزه امسال به مهدوی یکی از شرکت‌های تجهیزات گاز تقدیم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار