فرماندار کنگاور از انسداد باند کندرو معبد آناهیتا و سنگ فرش آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت : توجه به صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت پاک و درآمدزا مورد توجه دولت تدبیر و امید است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خیراله خزایی فرماندار کنگاور گفت : معبد آناهیتا در کنگاور به عنوان یک شاخصه مهم گردشگری و نماد هویت و اصالت ایران زمین، باید ساماندهی و مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به منظر زیباسازی و الگوهای زیبایی شناختی و نصب المان‌های گردشگری در ورودی معبد آناهیتا می‌تواند برای گردشگران جذابیت ایجاد کند، گفت : ایجاد جذابیت منظری و تنوع در پیرامون معبد آناهیتا باعث می‌شود این اثر گرانبها از حالت بی روحی و خشکی خارج و نشاط اجتماعی و رونق فرهنگی جایگزین آن شود.

رئیس شورای ترافیک کنگاور در ادامه با اعلام انسداد باند کندرو معبد آناهیتا که مسیر ورودی گردشگران و خودروهای مسافران است، بیان کرد: این محور که به پارکینگ خصوصی خودروها تبدیل شده بود به یک پیاده راه در خور شأن مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تبدیل خواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی مجدد پارکینگ معبد آناهیتا که با توجه به وسعت زیاد آن ظرفیت پذیرش کلیه خودروها را دارد خبر داد و گفت: کلیه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای ساماندهی معبد آناهیتا و رونق بخشی به صنعت گردشگری به پایگاه ملی معبد آناهیتا کمک کنند.

 

 

انتهای پیام/د

معبد آناهیتا یک شاخصه مهم گردشگری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.