استاندار اردبیل گفت: شرایط لازم برای ورود سرمایه گذاران بزرگ به منطقه ویژه اقتصادی نمین تامین شده است.

ورود سرمایه گذاران بزرگ به منطقه ویژه اقتصادی نمین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: در چند ماه اخیر دو گروه بزرگ سرمایه گذاری از بخش خصوصی داخلی و خارجی نسبت به ارائه درخواست سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کرده اند و همه مدیران دستگاه های اجرائی را مکلف کرده ایم تا نهایت همکاری را با سرمایه گذاران داشته باشند.

استاندار اردبیل از مدیرعامل شرکت بازرگانی شاهد خواست در اجرای پروژه های عمرانی در محدوده منطقه ویژه اقتصادی از ظرفیت های پیمانکاری استان بهره مند شوند و نیروی انسانی شاغل در این منطقه نیز حدالمکان از جوانان استان باشند.

بهنام جو به لزوم توجه به قیمت تمام شده در کنار کیفیت بالای زیرساخت های احداثی در این منطقه اشاره کرد و اظهار کرد: باید قیمت تمام شده اراضی صنعتی و خدماتی این منطقه به نحوی مدیدیت شود که با کمترین هزینه و رعایت دقیق ضوابط حقوقی و فنی، بتوانید زمین با کیفیت بالا و قیمت پایین به کارآفرینان و تولید کنندگان ارائه کنید.

در این نشست بیگ محمد لو مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد هم از تامین مالی مناسب جهت توسعه منطقه ویژه اقتصادی نمین در سال جاری خبر داد و ضمن تشکر ازپیگیری های مستمر استاندار اردبیل در خصوص منطقه ویژه اقتصادی نمین از آمادگی این شرکت برای سرمایه گذاری بیشتر در استان سخن گفت.

انتهای پیام/ع

سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی نمین

 

 

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.