رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم معارفه مدیر جدید فرودگاه سنندج و تکریم مدیر پیشین تاکید کرد که با وجود موانع طبیعی بسیار، فرودگاه سنندج دارای زیرساخت‌های مطلوب و استاندارد عملیاتی برای هدایت و نشست و برخاست هواپیماهاست.

وجود زیرساخت‌های مطلوب و استاندارد عملیاتی در فرودگاه سنندجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سیاوش امیرمکری افزود: ۵۴ فرودگاه کشور تحت مالکیت شرکت است و ضمن ناوبری این فرودگاه ها، وظیفه هدایت و ناوبری فرودگاه‌های دیگر را نیز بر عهده دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح توسعه باند فرودگاه سنندج افزود: با وجود موانع طبیعی موجود، زیرساخت‌های مناسب و استاندارد عملیاتی در فرودگاه سنندج داریم. 
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین از اختصاص اعتبار ۳۱۰ میلیارد تومانی برای تکمیل فرودگاه سقز خبر داد و گفت: امیدواریم پروژه‌های فرودگاه سنندج نیز بر اساس تقاضا‌ها انجام شوند.
وی همچنین با استقبال از برقراری ارتباط هوایی میان سنندج و سلیمانیه و اربیل عراق عنوان کرد: امیدواریم با همکاری استانداری و شرکت‌های هواپیمایی این طرح اجرایی شود.
گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در جریان این سفر که با استقبال استاندار کردستان همراه بود، از بخش‌های مختلف فرودگاه سنندج دیدن کرد.

انتهای پیام/ت

زیرساختهای مناسب فرودگاه سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.