استاندار اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم با مشارکت سرمایه گذاران خطوط پروازی در استان را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در دیدار با مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر گفت: این شرکت هواپیمایی می تواند با مشارکت سرمایه گذاران استان برای برقراری خط پروازی در اردبیل اقدام کند.
وی افزود: سرمایه گذاران برای تسهیل در رفت و آمد خواهان گسترش پروازها در استان هستند و آمادگی لازم برای مشارکت در این خصوص دارند.

استاندار اردبیل اظهار کرد:سرمایه گذاران استان با مشارکت در تامین هواپیما می توانند با شرکت کیش ایر همکاری کنند.

بهنام جو با بیان اینکه در برخی فصل های سال امکان پرواز در استان به تعداد بیشتر در طول روز وجود ندارد، افزود: در طول بهار وتابستان و اوایل پاییز به دلیل مساعد بودن وضعیت جوی جریان چند پرواز در روز ممکن است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های کلان در حال اجرا در استان از قبیل احداث کارخانه کریستال در نزدیکی فرودگاه اشاره کرد و گفت: برخی سرمایه گذاران کم بودن خطوط پروازی در استان را یکی از علت های عدم حضور خود اعلام می کنند.

مدیر عامل هواپیمایی کیش ایر نیز در این نشست ضمن استقبال از پیشنهاد همکاری برای دایر کردن خط پروازی جدید افزود: در صورت تامین نقدینگی از طریق تسهیلات و با مشارکت سرمایه گذاران برای خرید یا اجاره هواپیما این شرکت آمادگی لازم برای افزایش خط پروازی را دارد.

انتهای پیام/ع

ضرورت افزایش خط پرواز در استان اردبیل

 

برچسب ها: فرودگاه ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.