مسئول فنی مهندسی و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی از آغاز امسال ۲ هزار و ۴۵۰ مترمربع سنگ گرانیت به به عتبات عالیات اهدا کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، الاهی، مسئول فنی مهندسی و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی از آغاز امسال ۲ هزار و ۴۵۰ مترمربع سنگ گرانیت به به عتبات عالیات اهدا کردند.


او افزود: این سنگ‌ها به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان و از نوع گرانیت گل پنبه‌ای و سبز یشمی است که با ۷ تریلی به کشور عراق ارسال شد.


الاهی با اشاره به اینکه این سنگ‌ها بیشتر برای صحن حضرت فاطمه زهرا (س) ارسال شده است افزود: صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در مرحله تکمیلی است.


او با بیان اینکه همه سنگ‌ها از بخش نذورات تأمین می‌شود گفت: این سنگ‌ها در شهر‌های سامرا، کاظمین، سید محمد و کربلا هم استفاده می‌شود.


مسئول فنی مهندسی و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ما آمادگی ارسال سنگ بیشتری را هم داریم، گفت: هم اکنون بیشتر طرح‌های عتبات عالیات در مرحله سفت کاریست و ما بسته به اعلام نیاز مجریان طرح ها، سنگ ارسال می‌کنیم.
انتهای پیام/ب


مشارکت مردم خراسان جنوبی در بازسازی عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.