دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان دزفول از اختصاص ۱۷۳ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی همایون نسب دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان دزفول درخصوص اجرای طرح بازآفرینی در این شهرستان گفت: طرح زیرسازی، آسفالت و جدول بندی کوی پیام نور و مدرس دزفول که در قالب برنامه‌های ستاد بازآفرینی است، در سال جاری با تامین ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صورت گرفت.

وی با اشاره به اجرای آسفالت و زیرسازی کوی پیام نور با هزینه ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اظهار داشت: اکنون طرح کفپوش گذاری، اصلاح معابر و دفع آب‌های سطحی منطقه سیاهپوشان با ۳۷ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

همایون نسب احداث فرهنگسرا در کوی مدرس را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای ستاد بازآفرینی دانست و بیان کرد: در سال جاری، ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت این فرهنگسرا در نظر گرفته شده، ولی برای تکمیل آن ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان دزفول با بیان اینکه این اعتبارات از محل ستاد بازآفرینی تامین می‌شوند، اذعان داشت: در حال حاضر طراحی‌های ساخت فرهنگسرای مدرس انجام شده و در مرحله برآورد مناقصه است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: طرح زیرسازی، آسفالت و دفع آب‌های سطحی خیابان‌های اطراف بیمارستان تامین اجتماعی در کوی مدرس دزفول نیز از دیگر برنامه‌های این ستاد طی امسال است که پیمانکار آن انتخاب شده و برای اجرای آن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مرتضی همایون نسب اظهار کرد: احداث پارک در کوی مدرس با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال، اصلاح شبکه برق پیام نور با اعتبار ۸ میلیارد ریال، اصلاح گذر بازار قدیم کوچه مجدیان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، اصلاح گذر پل قدیم و جداسازی الحاقات پل با اعتبار ۷ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های ستاد بازآفرینی شهرستان دزفول است که طی امسال اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اجرای کفپوش گذاری در معابر شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.