نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل نهاد نماز جمعه است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ۵ مرداد سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه کشور با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل نهاد نماز جمعه است و در حال حاضر بیش از ۹۰۰ امام جمعه در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی با ابراز رضایت از حضور اقشار مختلف مردم در نماز‌های جمعه در مناطق مختلف استان افزود : یکی از نشانه‌های مومنان حضور در نماز جمعه است و ائمه جمعه باید بتوانند با لسان خود مردم را به حضور در نماز جمعه دعوت کنند. 

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد : از مهمترین وظایف امام جمعه، کوتاهی خطبه‌ها و موثر و مفید بودن آن‌ها است و از وظایف دیگر متقی بودن امام جمعه برای توصیه کردن تقوا به مردم است.

نماینده، ولی فقیه در استان با ابراز رضایت از عملکرد ائمه جمعه استان گفت: خوشبختانه عملکرد ائمه جمعه در شهرستان‌های مختلف استان خوب است و اقشار مختلف مردم در نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند.

آیت الله شاهچراغی ضمن ابراز رضایت از حضور مسئولین استان در نماز‌های جمعه استان افزود: خوشبختانه مسئولین استانی حضور خوبی در نماز جمعه دارند و اجرای طرح میز خدمت در نماز جمعه طرح بسیار خوبی است که باید از اجرای این طرح تقدیر شود.

انتهای پیام/ح

از برکات انقلاب اسلامی تشکیل نهاد نماز جمعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار