معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از الکترونیکی شدن پرداخت کرایه تاکسی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،پرداخت کرایه تاکسی در بندرعباس تا پایان سال از طریق اپلیکیشن و دستگاه کارت خوان امکان پذیر می‌شود.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: پرداخت کرایه تاکسی در بندرعباس تا پایان سال از طریق اپلیکیشن و دستگاه کارت خوان امکان پذیر می‌شود.
عبدالصمد عیدی افزود: اکنون با بانک عامل در حال عقد قرارداد برای اجرای این طرح هستیم.

وی گفت: با راه اندازی این اپلیکیشین مسافران می‌تواند با بارکدی که در تاکسی‌ها تعیین می‌شود کرایه خود را به راحتی پرداخت کنند.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار مسافر شهرداری بندرعباس افزود: از مزیت‌های استفاده از این اپلیکیشن این است که به ازای هر تراکنش، بانک عامل روزانه مبلغی را به عنوان پاداش به راننده پرداخت می‌کند.

عبدالصمد عیدی گفت: مسافران نیز با استفاده از این برنامه می‌توانند از فروشگاه‌های بزرگ شهر تخفیف کالا بگیرند و در قرعه کشی نیز شرکت کنند.
وی افزود: طرح پرداخت الکترونیکی وجه نقد با اپلیکیشن در تاکسی‌ها اکنون به طور آزمایشی در تهران در حال اجرا است.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: علاوه بر این، با پیگیری و هماهنگی این سازمان با بانک عامل، رانندگان می‌تواند دستگاه کارت خوان را بدون پرادخت وجه نقد و تنها با ارائه یک فقره چک دریافت کنند.

وی گفت: پیش از این بانک‌ها برای در اختیار قرار دادن این دستگاه از رانندگان تاکسی مبلغ بیست میلیون ریال درخواست کرده بودند.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس پیش بینی کرد: بدلیل بالا بودن تعداد تاکسی‌های دورن شهری، بانک عامل اکنون در حال تامین دستگاه‌های کارت خوان است.

عبدالصمد عیدی افزود: هزار و ۸۰۰ تاکسی درون شهری در بندرعباس فعالیت می‌کنند.

وی پیش بینی کرد: طرح پرداخت الکترونیکی وجه نقد با استفاده از اپلیکشین و دستگاه کارت خوان تا پایان سال به طور کامل در بندرعباس اجرایی شود.

انتهای پیام/ر

اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.