بیش از ۳۰۰ اثر در دو بخش ایده و فیلم سومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ثبت شده است.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان؛ از ابتدای اعلام فراخوان سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان تاکنون ۲۷۳ اثر در بخش ایده و ۵۶ اثر نیز در بخش فیلم ثبت شده است.

ثبت‌نام سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در بخش فیلم همچنان ادامه دارد و متقاضیان تا ٧مرداد می‌توانند درخواست خود را در سایت www.iycs.ir ثبت کنند و نسخه تصویری اثرشان را نیز تا همین تاریخ ارائه دهند.

آثار پذیرفته شده در هر دو بخش ایده و فیلم نیز تا دهم مرداد اعلام خواهد شد و پس از آن برنامه‌هایی که از سوی انجمن سینمای جوان برای پذیرفته‌شدگان تدارک دیده شده است، اطلاع‌رسانی می‌شود.


انجمن سینمای جوان برای پذیرفته‌شدگان این بخش دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند که زمان و جزئیات آن اعلام می‌شود.

سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با اهداف ترویج فضائل اخلاقی و نگاه امیدوارانه به زندگی در بین نوجوانان از طریق ایده‌پردازی و مشارکت در تولید فیلم، یافتن ایده‌های نو در سینمای کودکان و نوجوانان، ایجاد شرایط مناسب برای کشف و معرفی استعداد‌های هنری نوجوانان در حوزه تخصصی سینمای کودکان و نوجوانان و زمینه سازی برای گسترش فعالیت در حوزه سینمای کودکان و نوجوانان همزمان با سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار می‌شود.

این المپیاد، در ۲بخش ایده: (طرح اولیه قصه‌ای که پس از پذیرش توسط هیأت انتخاب المپیاد، با کمک استاد مشاور و گروه خلاق به طرح کلی فیلمنامه (دارای ابتدا، میانه و پایان داستان باشد) تبدیل خواهد شد.) و فیلم کوتاه: (فیلم‌هایی با زمان حداکثر ۳دقیقه است که بعد از سال۱۳۹۶ تولید شده باشند) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری سومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار