عضو شورای شهر تهران در مورد صرفه‌جویی آب اظهارات عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در بازدید از پروژه‌های آبفای منطقه ۳ تهران با اشاره به این نکته که تهران با مشکل جدی آب مواجه است، گفت: از جمله مشکلات ما در حوزه مصرف آب انتقال آن از بخشی به بخش دیگر است تا کسری آب منطقه دوم را جبران کنیم، حال این اقدام چه زمانی اصلاح می‌شود؟

او افزود: امروز پایتخت با بحران آب مواجه است و بارش‌های چند ماه اخیر نیز نتوانست این بحران را حل کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به هدر رفت آب در پایتخت گفت: باید راهکار مناسبی برای جلوگیری از هدر رفت ۲۵ تا ۳۰ درصدی آب در پایتخت پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید: تذکر عضو شورای شهر تهران به شهرداری برای مصرف بی‌رویه آب


امانی با اشاره به آبیاری سنتی بوستان‌ها تصریح کرد: با تأکیدی که بر آبیاری قطره‌ای و تحت فشار در بوستان‌ها برای کاهش مصرف آب می‌شود، اما همچنان شاهد آبیاری بوستان‌های تازه تأسیس به شیوه سنتی هستیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به جذابیت‌های ایجاد شده در منطقه ۲۲ برای جمعیت پذیری گفت: به همین منظور باید به موضوع تأمین آب این منطقه با توجه به شرایط فعلی کشور توجه ویژه شود.

وی  به موضوع آگاه‌سازی شهروندان در ارتباط با نحوه صحیح استفاده از آب اشاره کرد و اظهار کرد: در یکی از جلسات من به کارشناسان و دوستان در ارومیه گفتم که در تریبون‌های نماز جمعه به موضوع استفاده از آب اشاره شود و حتی دوستان می‌توانند این را عنوان کنند که عزیزان در ارومیه به‌جای وضو تیمم و آب آن را انفاق و برای پر شدن دریاچه ارومیه هبه کنند.

انتهای پیام/

تهران با مشکل جدی آب مواجه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زا
۲۳:۰۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
خدا عقل و ایمان رو از کسی نگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
امان از اين جماعت.........
Iran (Islamic Republic of)
آفاق
۱۸:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
ببین ما با کیا سرو کار داریم ... چه بینشی ؟ چقدر ژرف و عمیق و کار شناسی شده !
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
با آب وضو دریاچه را پر کنیم!!!. خداوکیلی اگر این حرف را به شمامی گفتند و می پرسیدند که فکر می کنید این حرف مال یک بشر چند ساله است، چی می گفتید؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
ما کمبود آب هیچوقت به حمدالله نخواهیم داشت کم بود مدیر و مسئولان لایق و شایسته و انقلابی عملیات اجرایی داریم البته فعلا در آینده انشاءالله جبران می شود .
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
شفا شفا شفا
آخرین اخبار