غلامرضا کاتب گفت: در راتای تقویت زیر ساخت های فرهنگی ۴۰ میلیارد ریال به پروژه احداث مجتمع فرهنگی ایوانکی اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و آرادان در مجلس در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های مسکن و شهرسازی این شهرستان که به میزبانی سالن جلسات بخشداری ایوانکی و با حضور مهرآبادی معاون وزیر مسکن و شهرسازی برگزار شد، گفت: احداث مجتمع فرهنگی هنری ایوانکی در راستای تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی این بخش در دستور کار قرار دارد.

وی از تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای احداث این پروژه خبر داد و افزود: ایجاد توسعه پایدار در گرمسار و ایوانکی نیازمند توجه ویژه دولت و پیگیری برای تخصیص و پرداخت اعتبارات مصوب شده است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه احداث پاسگاه نیروی انتظامی، مراکز بهداشتی، مراکز آموزشی و غیره در شهر جدید ایوانکی در دستور کار است، اضافه کرد: پیگیری برای رفع مشکلات مسکن مهر ایوانکی و گرمسار در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

کاتب خاطر نشان کرد: بهره برداری از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای و ایجاد رونق اقتصادی و سر ریز جمعیت از پایتخت به ایوانکی و گرمسار در دستور کار مدیران شهرستانی و استانی قرار گیرد.

انتهای پیام / م

بهره برداری از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای

برچسب ها: مسکن ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.