پیکر مطهر «سیدمحسن نقیبی» شهید امنیت روز چهارشنبه با حضور سرلشگر پاسدار سیدیحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در میان حزن و اندوه هزاران نفر از مردم کرمانشاه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در مراسم تشییع پیکر مطهر «سیدمحسن نقیبی» آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و فرماندهان نیرو‌های مسلح مستقر در استان و جمعی از مدیران حضور داشتند پیکر این شهید والامقام از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه تشییع شد.

مردم ولایت مدار کرمانشاه در این آیین با سردادن شعار‌هایی یک بار دیگر با آرمان‌های شهیدان بیعت کردند و آمادگی خود را برای دفاع از این مرز و بوم در مقابل تجاوز بیگانگان اعلام کردند.

نماز میت بر پیکر شهید نقیبی، توسط آیت الله علما در مقابل مسجد جامع با حضور گسترده مردم کرمانشاه اقامه شد و سپس پیکر این شهید گرانقدر در مزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

این شهید گرانقدر از پرسنل تکاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در درگیری حافظان امنیت مرز در شهرستان سراوان از توابع سیستان و بلوچستان با گروهک‌های تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/د

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت تشییع شد

 

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.