رئیس کل دادگستری گلستان از رازگشایی از معمای یک قتل پس از هفت سال خبر داد و گفت: از قاتل یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۲۴ عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

شناسایی قاتل پس از هفت سالبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان از رازگشایی از معمای یک قتل پس از هفت سال خبر داد و اظهار کرد: در سال ۹۳ با شلیک گلوله فردی که لباس مبدل پوشیده بود فردی مقابل باشگاه ورزشی در علی آبادکتول به قتل رسید که به علت نبود شواهد و مدارک کافی، قاتل شناسایی نشد.

هاشمیان افزود: با توجه به این که پرونده همچنان باز بود بررسی دوباره پرونده به بازپرس شعبه دوم علی آباد کتول سپرده شد که هنگام رسیدگی سرنخ‌های تازه‌ای در پرونده کشف و در نهایت منتهی به شناسایی قاتل شد.

وی ادامه داد: با همکاری پلیس و حفاظت و اطلاعات دادگستری، سه مظنون پرونده شناسایی و احضار شدند که در بازجویی‌ها یکی از آن‌ها به قتل اعتراف کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه در این پرونده یک نفر به اتهام قتل و دو نفر هم به اتهام مخفی کردن هویت قاتل دستگیر و هم اکنون بازداشت هستند گفت: از قاتل یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۲۴ عدد فشنگ کشف و ضبط شد و قاتل مشکلات شخصی را علت قتل عنوان کرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

رازگشایی از معمای یک قتل پس از هفت سال / سه نفر بازداشت شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.