متیو آفورد، نماینده پارلمان انگلیس و عضو حزب محافظه‌کار این کشور اعلام کرد به نظر او دولت بوریس جانسون، نخست‌وزیر جدید انگلیس به پیروی از ترامپ از برجام خارج خواهد شد.

آفورد: جانسون به پیروی از ترامپ از برجام خارج خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آی‌ ۲۴، متیو آفورد، نماینده پارلمان انگلیس و عضو حزب محافظه‌کار در مصاحبه با این رسانه صهیونیستی گفت لازم است انگلیس با ایران بسیار قاطع باشد.

نماینده انگلیسی گفت: «این توافق توسط آلمان و فرانسه زنده نگاه داشته شده، ولی فکر می‌کنم دولت بوریس جانسون راه دونالد ترامپ را ادامه داده و خواهد گفت که این توافق دیگر کارساز نیست و تحریم‌ها را مدنظر قرار خواهد داد.»

نماینده پارلمان انگلیس گفت مذاکره مجدد بر سر توافق هسته‌ای جدید احتمالاً بهترین گزینه برای خروج از وضعیت فعلی بدون درگیری مستقیم خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
اقا این جانسون با سشوار جانسون نسبتی داره یا فرق میکنن؟!خخ جدای از مسخره بازی،ولی خیلی شبیه بسیم بیگ هستش،خالو حسامش (ترامپ) رو هم به فنا میده اخرش،اینا کین؟! یعنی انگلیس اینقد له شده که نماینده ش همچین آدمیه؟! قهقرا اقا قهقراست حال و روز اروپا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
خوب به جهنم حالا که هست چیکار کرده که بخواد بره می خواد چکار کنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
فكر نكنم چون اين برعكس ترامپ يه ريز ميگف برجامو ميخوايم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
بوریس جانسون هم می خواهد دنباله رو ترامپ شود. هم از اتحادیه اروپا بدون توافق خارج شود و هم از برجام. ولی باید به او گفت در این صورت غیر از ضرر چیزی عاید انگلیس نخواهد شد! انشالله.
آخرین اخبار