یک مقام مصری با انتقاد از تصمیم شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» برای تعلیق پرواز‌ها به مقصد قاهره، این تصمیم را کاملا غیرمنتظره و بدون دلیل منطقی توصیف کرد.

مقام مصری: تعلیق پرواز‌های بریتیش ایرویز به قاهره غیر منطقی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام مصری با انتقاد از تصمیم شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز انگلیس برای تعلیق پرواز‌ها به مقصد قاهره این تصمیم را کاملا غیرمنتظره و بدون دلیل منطقی توصیف کرد.

این در حالی است که سازمان هواپیمایی مدنی مصر در واکنش به اعلام خبر توقف یک هفته‌ای پرواز‌های خطوط هوایی انگلیس به قاهره اعلام کرد تاکنون هیچ بیانیه‌ای از سوی سازمان حمل و نقل یا وزارت امور خارجه انگلیس در مورد تعلیق پرواز‌ها به قاهره صادر نشده و بررسی‌ها در این زمینه در جریان است.

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز انگلیس (British Airways) هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در اقدامی احتیاطی از روز شنبه به مدت ۷ روز، تمام پرواز‌های خود به قاهره، پایتخت مصر، را تعلیق می‌کند.

در بیانیه این شرکت هواپیمایی بدون ارائه جزئیات آمده است: «ما همیشه مسائل امنیتی را در همه فرودگاه‌های نقاط مختلف جهان بررسی می‌کنیم، هم‌اکنون نیز به‌دلیل نیاز به ارزیابی بیشتر، پرواز‌ها به قاهره را به مدت ۷ روز تعلیق کردیم».

در همین حال شرکت هوایی لوفت‌هانزا آلمان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد کلیه پروازهایش به قاهره را به دلیل ارزیابی‌های امنیتی از روز شنبه و به مدت ۷ روز تعلیق می‌کند.

در این بیانیه آمده است: «ما به‌طور مداوم تمهیدات امنیتی را در تمام فرودگاه‌های مقصد خود در سراسر جهان ارزیابی می‌کنیم و تصمیم گرفته شد که پرواز‌ها به قاهره را برای ارزیابی‌های بیشتر به مدت ۷ روز لغو کنیم. امنیت و ایمنی مسافران و خدمه ما، اولویت است و تا زمانی که یک پرواز کاملا امن باشد، انجام نخواهد شد».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار