چهار دوره توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی کشور در دانشکده فنی شهید باهنر شیراز برگزار می‌شود.

شیراز میزبان ۴ دوره توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در حاشیه برگزاری نخستین دوره توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی کشور، اظهار داشت: نخستین دوره ویژه گروه‌های آموزشی مکانیک و عمران دانشگاه فنی بود که با عنوان " بازرسی جوش" در شیراز برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس با حضور ۳۷ نفر از اعضای هیئت علمی رشته‌های عمران و مکانیک دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در دانشکده فنی شهید باهنر شیراز برگزار شد، شرکت کنندگان به صورت تخصصی به صورت تئوری و عملی با بازرسی جوش آشنا شدند.

جامعی بیان کرد: اعضای هیئت علمی شرکت کننده در این دوره آموزشی، مراحل عملی آموزش بازرسی جوش را در دو واحد بزرگ صنعتی کشور از جمله فاتح صنعت کیمیا و تیر و بتون فارس که در شرکت صنعتی بزرگ شیراز واقع شده آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

رئیس دانشکده فنی شهید باهنر شیراز تصریح کرد: این دوره آموزشی در راستای توانمندسازی و ارتقاء پایه اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از ۲۹ تیرماه آغاز و تا ۳۱ تیرماه ۹۸ ادامه یافت.

جامعی گفت: سه دوره آموزشی دیگر تا ۹ مرداد ۹۸ در شهر شیراز ویژه اعضای هیئت علمی گروه‌های عمران و مکانیک دانشگاه فنی و حرفه‌ای با عناوین آزمایشگاه مقاومت مصالح، برنامه‌ریزی فرآیند تولید و همچنین سیستم‌های اندازه گیری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

برگزاری نخستین دوره توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار