مدیران باشگاه پرسپولیس تهران درصدد هستند تا برای گابریل کالدرون خانه‌ای در محله ولنجک پیدا کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون درحالی چند ماه پیش به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران انتخاب شد که قرار بود او برای اسکان در تهران به خانه ایی که باشگاه پرسپولیس برای برانکو ایوانکوویچ تهیه کرده بود برود، اما کالدرون خانه‌ای که در سعادت آباد بود را قبول نکرد و به مدیران باشگاه گفت تا خانه‌ای دیگر برای او تهیه کنند.

در این رابطه مسئولان باشگاه پرسپولیس خانه‌ای برای کالدرون در منطقه ولنجک پیدا کردند و به احتمال زیاد تا فردا قرارداد این منزل جدید برای سرمربی پرسپولیس به امضا خواهد رسید تا کالدرون به ولنجک برود.

البته با این وجود قرار است دستیاران کالدرون در خانه برانکو بمانند و به همین دلیل والنسیا و خواگین از سرمربی آرژانتینی پرسپولیس برای اقامت جدا خواهند شد.

وضعیت رفیعی و مصلح به کجا رسید؟

خبر دیگر اینکه پس از اینکه پرسپولیسی‌ها اعلام کردند سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست مازاد هستند، آن‌ها هر روز به باشگاه می‌روند تا قراردادشان را فسخ کنند، اما ایرج عرب و مدیران پرسپولیس با این ۲ بازیکن همکاری نمی‌کنند و به همین دلیل آن‌ها از دست عرب و هیئت مدیره ناراحت هستند.

شنیده می‌شود مصلح و رفیعی برای فسخ قرارداد توافقی شروطی دارند که مورد توافق پرسپولیسی‌ها قرار نگرفته و شایان مصلح، مدافع این تیم در جدید‌ترین مصاحبه خود بیان کرد: روز گذشته ایرج عرب گفت، صبح فردا (سه شنبه) به باشگاه بیایم تا با هم صحبت کنیم، اما این قرار به بعد از ظهر افتاد، با این وجود او در باشگاه نبود. این رفتار در شان و شخصیت مدیرعامل باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نیست. امیدوارم ایرج عرب دست از این خلف وعده هایش بردارد تا ما بتوانیم به یک نتیجه مشخصی برسیم.

لازم به ذکر است، به هرحال جدایی این ۲ بازیکن از جمع سرخپوشان قطعی است و باید دید رفیعی و مصلح به چه تیم‌هایی خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:

روز شلوغ باشگاه پرسپولیس/ ستاره‌ها جدا می‌شوند؟

وضعیت مصدومان پرسپولیس/ دوری ۲۰ روزه سه ستاره

بزیک: بیشتر تیم‌های پایه پولی بسته می‌شوند/ با کفش‌های هاشمی‌نسب گل می‌زدم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار