با حکم معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،رئیس گروه مصاحبه تاسیس موسسات فرهنگی قرآن و عترت در اروند منصوب شد.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با حکم معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت، رسول مظفری وانانی بعنوان رئیس گروه مصاحبه تاسیس موسسات فرهنگی قرآن و عترت در منطقه آزاد اروند منصوب شد.

در حکم عبدالهادی فقهی زاده معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت آمده است :

جناب آقای رسول مظفری وانانی

با سلام و تحیت ؛

با عنایت به تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت « رئیس هیات رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت در منطقه آزاد اروند » به مدت 2 سال منصوب می کنم .

امید است با تشکل منظم و دقیق جلسات مصاحبه ،زمینه مناسبی برای ارتقای سطح کیفی موسسات فرهنگی قرآن و عترت فراهم آورید و در توسعه فعالیت های قرآنی کشور گامی موثر بردارید.

عبدالهادی فقهی زاده

معاون وزیر و رئیس هیات رسیدگی

به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت

بر اساس این حکم ، کلیه فعالیتهای قرآنی مربوط به معاونت قرآن و عترت وزارت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند،رأسا و بطور مستقل صورت می پذیرد.

با این انتصاب ، گروه سه نفره مصاحبه شامل ؛ رسول مظفری وانانی( رئیس گروه مصاحبه کننده)،سید عدنان موسوی رابطی( عضو گروه) و زهرا عساکره (عضو گروه ) با متقاضیان تأسيس مؤسسه قرآنی در این اداره کل راه اندازی شده است که احکام آنان به امضای آقای فقهی زاده معاون وزیر و معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد رسیده است .

انتهای پیام/ د

انتصاب جدید در اروند

برچسب ها: انتصاب ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.