معاون فنی و عمرانی سازمان زیباسازی شهرداری تهران از افتتاح ساختمان مینایی و اتحادیه در شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران از آخرین روند بازسازی خانه اتحادیه در خیابان لاله‌زار در منطقه ۱۲ بازدید کرد.

یاسر جعفری معاون فنی و عمرانی سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این بازدید گفت: شهردار تهران از خانه اتحادیه بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت پروژه بازسازی و مرمت این خانه قرار گرفت.

معاون فنی و عمرانی سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به رضایت شهردار تهران از روند مرمت و بازسازی این بنا گفت: شهردار تهران با ابراز رضایت از روند بازسازی گفت: برنامه‌ریزی به شکلی انجام شود که این پروژه تا پایان شهریور ماه افتتاح شود.

جعفری در پاسخ به این سوال که مرمت و بازسازی بنای اتحادیه در چه مرحله‌ای است؟ گفت: کار‌های زیرساختی و استحکامی این بنا کامل شده و تنها اقدامات روبنایی و تکمیل فضا‌های خدماتی باقی مانده است و امیدواریم بتوانیم پس از افتتاح فاز اول، به سرعت مرمت و بازسازی فاز دوم این بنا را نیز آغاز کنیم.


بیشتر بخوانید: خانه مینایی به مرکز نگهداری اسناد خیابان ولیعصر (عج) تبدیل می‌شود 


معاون فنی و عمرانی سازمان زیباسازی شهرداری تهران در ادامه درباره آخرین وضعیت مرمت و بازسازی خانه مینایی در خیابان ولیعصر (عج) گفت: شهردار تهران در این بازدید در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای مرمت و بازسازی این ساختمان  قرار گرفت و در نهایت مقرر شد تا خانه مینایی به همراه خانه اتحادیه در شهریور ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

شورای شهر تهران همواره بر حفظ و استفاده از ابنیه تاریخی در مدیریت شهری برای الحاق آن به سرانه شهری تأکید داشته و دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار