تصاویر بسته بندی بازی Death Stranding منتشر شد

هیدئو کوجیما اخیرا در صفحه توییتر خود تصاویر مربوط به بسته بندی بازی Death Stranding را منتشر کرد.

تصاویر بسته بندی بازی Death Stranding منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Death Stranding بی شک مرموزترین عنوان رایانه‌ای است که تا به حال ساخته شده و از آنجایی که در آن بازیگران متعددی ایفای نقش کرده‌اند، توانسته است نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کند. سازنده خلاق این بازی دذائما با انتشار تصاویر و یا اخباری مبهم از این بازی، سعی دارد گیمر‌ها را هر لحظه تشنه‌تر به این بازی کند. این بازی در حاشیه مراسم E3 امسال معرفی شد و از آنجایی که نام بازیگران حاضر در آن از قبل معرفی شده بود، تمامی گیمر‌ها ترجیح دادند اخبار این بازی را دنبال کنند و مراسم E3 تقریبا کنار گذاشته شد.

تصاویر بسته بندی بازی Death Stranding منتشر شد

هیدئو کوجیما اخبار این بازی را دائما در صفحه توییتر خود و به زبان‌های مختلفی منتشر می‌کند، این سازنده این بار نیز مانند روال همیشگی خود خبر تازه‌ای از بازی دث استرندینگ در صفحه توییتر خود منتشر کرد که خبر از به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی و طراحی بسته بندی این بازی را اعلام می‌کرد. کوجیما طرح بسته بندی عنوان دث استرندیگ را که قرار است در مراسم San Diego Comic-Con معرفی شود را منتشر کرد که یکی از این طرح‌ها برای نسخه معمولی بازی و دیگری مربوط به نسخه گران‌تر ویژه بازی می‌شود. فعلا مشخص نیست این دو نسخه چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند و تنها موضوع قطعی درباره این نسخه گران قیمت‌تر، بسته بندی فلزی آن است.


بیشتر بخوانید: اسپایدر من بتمن را شکست داد


کوجیما همچنین تصویری از Nicolas Winding که در این بازی نقش آفرینی کرده است را نیز منتشر کرد و درباره او گفت: این شخصیت قهرمان بایز دارای قلبی عجیب است که هر ۲۱ دقیقه از کار خواد افتاد و این شخصیت به مدت سه دقیقه خواهد مرد، اما تازمانی که خانواده‌اش را پیدا نکند، دوباره زنده خواهد شد. همچنین کوجیما برای باری دیگر تاکید کرد، این بازی در سبک اکشن و تیراندازی ساخته نشده است و باید از آن با عنوان سبکی جدید یاد کرد.

انتهای پیام/

بسته بندی بازی Death Stranding فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار