صدا و سیمای مرکز فارس، سال‌های گذشته نقش ارزنده‌ای در انعکاس برنامه‌های حرم مطهر احمد بن موسی (ع) ایفا کرده است.

ساخت سریال امین ولایت در دستور کار صدا وسیمای فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تولیت آستان احمدی و محمدی علیهما السلام در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای فارس گفت: ساخت سریال امین ولایت، کاری ارزشمند و فاخر و امید است هر چه زودتر مراحل تولید آن آغاز شود.

آیت الله دستغیب افزود: با ساخ این سریال، مردم بیشتر از گذشته می‌توانند با شخصیت والای حضرت احمد بن موسی علیهما السلام آشنا شوند.

وی تاکید کرد: کسی که این امام زاده عظیم الشان را اکرام و برای معرفی ایشان به مردم تلاش کند قطعا مورد دعای خیر پدر بزرگوارش امام موسی بن جعفر و برادر بزرگوارش علی بن موسی الرضا علیهما السلام قرار می‌گیرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از تلاش‌های صدا وسیمای مرکز فارس گفت: این مرکز در سال‌های گذشته نقش ارزنده‌ای برای انعکاس و بازتاب برنامه‌های حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام ایفا کرده است.

مدیر کل صدا وسیمای فارس در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات این مرکز گفت: امسال دهه کرامت به ویژه ششم ذی القعده بسیار متفاوت‌تر از سال گذشته در رسانه ملی برگزار شد.

سهرابی با اعلام این که قبل از آغاز این دهه محتوای فاخر در اختیار شبکه‌های استانی، ملی و بین المللی قرار گرفت افزود: روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی حضرت شاهچراغ علیه السلام صدا وسیمای فارس موفق شد با ۷ شبکه رادیویی، تلویزیونی و ملی و ۲۴ شبکه استانی ارتباط زنده برقرار کند.

وی گفت: در مجموع نه هزار و ۲۲۵ دقیقه برنامه با هدف تبیین جایگاه سومین حرم اهل بیت علهیم السلام در ایران، تولید و در شبکه‌های مختلف صدا وسیما پخش شد.
انتهای پیام/م

ساخت سریال امین ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار