معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۰ برنامه آموزشی توسط معاونت گردشگری برگزار شده است و بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه آموزشی تا پایان سال در اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان سرعین، گفت: تاکنون ۱۰ برنامه آموزشی توسط معاونت گردشگری برگزار شده است و بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه آموزشی تا پایان سال در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه سرعین ظرفیت ویژه در گردشگری استان محسوب می‌شود، ادامه داد: این شهرستان سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگر از داخل و خارج از کشور است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: لازم است مباحث آموزشی در حوزه گردشگری به صورت جدی در شهر‌های مختلف استان به ویژه شهر‌های گردشگرپذیر انجام گیرد.

فرشی با اشاره به اهمیت بحث آموزش در حوزه گردشگری بیان داشت: لازم است در این خصوص فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شود که این موضوع جز اولویت‌های ما در سال جاری است.

وی عنوان کرد: توجه به مباحث آموزش در روستا‌های هدف گردشگری و جوامع بومی محلی اولین اقدام ما در شهرستان سرعین خواهد بود.

انتهای پیام/ع

شهرستان سرعین سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.