مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اولین نشست استانی و سومین نشست تخصصی ثبت علائم تجاری و نشانه‌های جغرافیایی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اولین نشست استانی و سومین نشست تخصصی ثبت علائم تجاری و نشانه های جغرافیایی در اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی به عنوان اتاق فکر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با مرکز ملی آموزش ماکیت فکری وزارت دادگستری برای بهره برداری از ظرفیت های موجود در استان و حفاظت و بهره برداری اقتصادی برگزار می نماید.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: فلسفه و اصول و مبانی حقوق مالکیت فکری و بررسی جنبه های اقتصادی علائم تجاری و نشانه های جغرافیایی برند سازی از جمله موضوعات مهم طرح شده در این نشست خواهد بود.

فلاحی گفت: ثبت اختراع و فرآیند ثبت نشانه های جغرافیایی در نظام حقوقی ایران و بین الملل و حمایت از علائم تجاری در نظام حقوقی ایران و بین الملی نیز از جمله مباحث طرح شده در این برنامه است.

انتهای پیام/ع

برگزاری نشست ثبت علائم تجاری و نشانه های جغرافیایی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.