واکنش رئیس بسیج جامعه زنان به ادعای ممنوعیت خوردن بستنی:

خودم الآن دارم می‌رم بستنی بگیرم +فیلم

اصلانی در واکنش به خبر ممنوعیت خوردن بستنی در انظار عمومی برای زنان، گفت: دختران کشورمان دروغ بزرگ ممنوعیت خوردن بستنی را باور نکردند.

واکنش رئیس بسیج جامعه زنان به  مضحک‌ترین شایعه ضد انقلاب!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان در واکنش به شایعات مطرح‌شده پیرامون برخورد با دخترانی که در خیابان بستنی می‌خورند، اعلام کرد این دروغ بسیار بزرگی است که توسط منافقین و جبهه معارض ساخته و توزیع شد و این مهم نشانگر عصبانیت ضدانقلاب از حضور باشکوه دختران و بانوان در مراسم هفته عفاف و حجاب داشت.


بیشتر بخوانید: تکذیب ممنوعیت مصرف بستنی زنان در اماکن عمومی/ شکست ضدانقلاب در تخریب بسیج +واکنش کاربران


وی با بیان اینکه، هیچ انسان عاقلی، شایعه ضدانقلاب درباره نقل‌قول منتشرشده از بنده را باور نکرده است، تصریح کرد: دختران کشور ما در امنیت و نشاط کامل فعالیت‌های اجتماعی خود را دنبال می‌کنند. مینو اصلانی در عین حال گفت که در حال رفتن به فروشگاه برای خرید بستنی برای همکارانش است.

در ادامه ویدئوی منتشرشده از اظهارات رئیس بسیج جامعه را زنان می‌بینید:

گفتنی است؛ هفته گذشته خبر «طرح ممنوعیت مصرف بستنی توسط بانوان در اماکن عمومی به زودی اجرایی می‌شود و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.» در فضای مجازی به نقل از مینو اصلانی رئیس بسیج زنان کشور دست به دست شد. این اقدام ضدانقلاب برای تخریب بسیج با واکنش هوشیارانه مردم همراه بود و با تکذیب این خبر توسط رئیس بسیج زنان کشور، بار دیگر دسیسه دشمنان انقلاب اسلامی با شکست روبرو شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
بدترين بستني بستني قيفيه كه تمام لب و دهن آدم رو كثيف ميكنه من بستني قيفي رو هم با قاشق بستني ميخورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
جلل الخالق این شایعه از کجا آمده
آخرین اخبار