نصیری درباره نحوه خرج مابقی مبلغ کمک‌های مردمی به سیل زدگان توضیحاتی داد.


کمک به سیل زدگانی که در سیل اخیر آسیب ۱۰۰ درصدی دیده اند/ هیچ سلبریتی برای جمع آوری کمک ها‌ی مردمی حساب شخصی نداده استمحمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ۱۵۰ میلیاردی که از کمک‌های مردم برای سیل زدگان باقی مانده است، اظهار کرد: همانطور که اعلام کردیم اولویت بر آن است تا آخرین نفری که در مناطق سیل زده به لوازم خانگی نیاز دارد، آن را تامین کنیم.

وی بیان کرد: مباحثی برای باقی کمک‌های مردمی مطرح شده است، در صورت نهایی شدن، هدفمان این است بهترین و موثرترین خدمات را بر اساس اولویت را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید: سرنوشت ۱۵۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان چه شد؟


رئیس سازمان داطلبان افزود: شاید یکی از محور‌ها این باشد به افرادی کمک کنیم که در سیل اخیر آسیب ۱۰۰ درصدی دیدند.

نصیری با اشاره به اینکه ما هر تصمیمی که می‌گیریم با هماهنگی ستاد باسازی مستقر در وزات کشور است، مطرح کرد: اگر این پول در جمعیت هلال احمر تمرکز پیدا نکرده بود ممکن بود قابلیت تصمیم گیری‌ای چنینی نداشته باشد و اکنون ۱۰۰ هزار بسته خریداری شده در حال توزیع است.

رئیس سازمان داوطلبان  گفت: هماهنگی جمعیت هلال احمر با سایر نهاد و سازمان ها، همچنین تعاملشان و اعلام دادستانی مبنی بر اینکه هیچ حساب شخصی برای جمع آوری کمک‌های مردمی نباید اعلام شود، سبب هماهنگی خوبی بود.

نصیری ادامه داد: خانواده هایی که در سیل اخیر آسیب دیده  اند سه برابر زلزله کرمانشاه بود، ولی تعداد چادر توزیع شده نیمی از زلزله کرمانشاه بود.

رئیس سازمان داوطلبان با بیان اینکه هیچ هنرمندی شماره حساب شخصی برای جمع آوری کمک‌های مردمی اعلام نکرده است، گفت: در سیل اخیر هنرمندان و سلبریتی‌ها از اعتبار و شهرت خودشان استفاده کردند و کمک‌ها از طریق معرفی هلال احمر و خیریه‌های مجوز جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه ما امانت دار مردم هستیم، گفت: به زودی در ماه جاری گزارشی از این کمک‌های مردمی که توسط افراد مشهور و هنرمند جمع آوری شده است ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/

خانواده هایی که در سیل اخیر آسیب دیده  اند سه برابر زلزله کرمانشاه بود

برچسب ها: جمعیت هلال احمر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار