مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از عضویت و فعالیت۱۵ کتابفروشی استان در طرح تابستانه کتاب خبر داد.

فعالیت ١٥ کتابفروشی همدان در طرح تابستانه کتاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: طرح تابستانه کتاب از جمله طرح های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با هدف تقویت جریان توزیع و فروش کتاب از طریق چرخه حرفه ای و اصولی نشر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار تابستانه کتاب امسال «کتاب، همنشین دلنشین» است اضافه کرد: نخستین دوره این طرح در پاییز ٩٤ با شعار «کتابفروشی به وسعت ایران» برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رونق بخشیدن به کسب و کار کتاب‌فروشان، افزایش جریان تولید و نشر و توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در کشور را از مواردی عنوان کرد که با برگزاری این طرح تحت تاثیر قرار می‎گیرند.

وی ادامه داد: طرح فروش تابستانه کتاب امسال از ۲۵ تیر آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد. در این طرح ۱۵ کتابفروشی از استان همدان شرکت کرده‌اند که ۱۴ کتابفروشی در همدان و یک کتابفروشی در ملایر فعالیت دارند.

احسانی تخفیف‌های ۱۵ و ۲۵ درصدی برای کتاب‌های ترجمه و تالیفی را از مزیت های این طرح عنوان کرد و افزود:  سقف خرید برای هر فرد با ارائه کد ملی ۱۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که معادل ۳۰ هزار تومان تخفیف به آن تعلق می‌گیرد.

وی در پایان گفت: کتابفروشی‌های فروغ، ایران زمین، ابن‌سینا، انتشارات فراگیر هگمتانه، برگ، دانشجو، دهخدا، شهر کتاب، آرین، انصاری، رواق، ناصرخسرو و نارنجی ۱ و ۲ و ۳ میزبان طرح تابستانه کتاب در همدان هستند.

انتهای پیام/ ش

طرح تابستانه کتاب در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار