معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از روند عملیات اعزام حجاج در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد بازدید کرد.

بازدید معاون زیارت استانداری از روند عملیات اعزام حجاج در فرودگاه مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی  در بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن روند اعزام و خدمت رسانی به حجاج و تقدیر از تمامی عوامل تسهیل کننده این امر، گفت: در مرحله نخست ۲۳ پرواز از تاریخ ۲۲ تیر تا دوم مرداد ماه برای انتقال زائران در نظر گرفته شده است.

او  با بیان این که تا امروز ۱۷ پرواز با موفقیت انجام شده و طی دو روز آینده نیز پنج پرواز دیگر صورت می‌گیرد ادامه داد : تمامی عملیات انتقال با ناوگان هوایی داخلی می‌باشد و در این مدت تنها دو پرواز به علت تاخیر در ورود با دو ساعت معطلی انجام شده است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت : در نوبت دوم اعزام، ۲۱ پرواز از ۶ تا ۱۴ مرداد انجام خواهد شد.

براتی در خصوص سهمیه حجاج استان افزود : در مرحله نخست ۱۰ هزار و ۹۳۳ نفر بوده که در مرحله بعد ۵۰۰ نفر به این آمار افزوده شد.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

اعزام حجاج با  ۲۱ پرواز از ۶ تا ۱۴ مرداد انجام خواهد شد

برچسب ها: فرودگاه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.