رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد سخنان اخیر او «تنش نژادپرستی» در این کشور ایجاد نکرده و نتایج انتخابات ۲۰۲۰ این مسئله را ثابت خواهد کرد.

ترامپ ادعا کرد سخنان اخیر او «هیچ تنش نژادپرستی» در آمریکا ایجاد نکرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه آمریکایی هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز گذشته مدعی شد حملات لفظی اخیر او به چهار نماینده زن دموکرات کنگره «هیچ تنش نژادپرستی» را در میان جامعه سیاه‌پوستان ایجاد نکرده و این مسئله در انتخابات ۲۰۲۰ روشن خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی واکنش‌ها به صحبت‌های اخیرش که به چهار نماینده زن کنگره گفته بود به جایی که از آنجا آمده‌اند «بازگردند» اظهار کرد انتظار دارد حمایت بیشتر رای‌دهندگان رنگین پوست را در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده جلب کند، زیرا به گفته او اقتصاد آمریکا در حال حاضر خوب است. او گفت «هیچ تنش نژادپرستی وجود ندارد. ما رابطه عالی با جوامع آفریقایی-آمریکایی داریم و فکر می‌کنم این را در انتخابات ۲۰۲۰ خواهید دید».

با این حال هنگامی که از او درباره پافشاریش بر افزایش دشمنی‌ها سوال شد بر حملات خود به ایلهان عمر، الکساندریا اکاسیو کورتز، رشیده طلیب و آیان پرسلی ادامه داد. ترامپ گفت: «فکر می‌کنم آن‌ها برای کشور ما خیلی بد هستند. فکر می‌کنم آن‌ها از کشور ما متنفر هستند. همچنین برای حزب دموکرات خیلی بد هستند، چون سبب می‌شوند این حزب به کنار رانده شود».

روز گذشته رئیس‌جمهور آمریکا در پیام توئیتری به چهار نماینده زن دموکرات کنگره حمله لفظی کرد و گفت: «آن‌ها یک گروه بسیار نژادپرست، جوان و بی‌تجربه هستند که مشکل‌آفرینی می‌کنند و از هوش زیادی هم برخوردار نیستند».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار