فرمانده انتظامی استان از کشف چهار محموله لوازم خانگی و سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در اسلام آبادغرببه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران پاسگاه‌های انتظامی هرسم و کله جوب اسلام آبادغرب حین گشتزنی در حوزه استحفاظی خود به سه دستگاه وانت نیسان پلاک مخدوش مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران پاسگاه روستای هرسم در بازرسی‌های انجام داده از دو خودروی توقیفی، موفق به کشف پنج دستگاه لباسشویی، چهار دستگاه کولرگازی و یک دستگاه یخچال ساید و ماموران پاسگاه کله جوب نیز موفق به کشف دو دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه یخچال ساید قاچاق شدند.
سردار جاویدان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اسلام آبادغرب همچنین با انجام کار‌های اطلاعاتی یک انبار قاچاق دخانیات را شناسایی و در بازرسی از آن ۳۰ هزار نخ سیگار کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو و پلمب یک انباری، از دستگیری چهار متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد.

انتهای  پیام/ز



کشف چهار محموله لوازم خانگی و سیگار قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.