فرماندار ویژه شهرستان میانه بر ضرورت توجه هر چه بیشتر آموزش و پرورش به مهارت آموزی و کارآفرینی در بین دانش آموزان تاکید کرد.

تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر آموزش و پرورش به مهارت آموزی و کارآفرینی در بین دانش آموزانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مشایخی فرماندار ویژه شهرستان میانه در جلسه شورای آموزش و پرورش میانه با اشاره به نیاز بازار کار به افراد ماهر و برخوردار از حرف مختلف گفت:بستر مهارت آموزی در شهرستان میانه با وجود اداره فنی و حرفه‌ای فراهم است و باید آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای در این زمینه همکاری‌های خود را بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های عملی زمینه ساز رونق تولید و اقتصاد، اشتغال، کارآفرینی و تاثیر مستقیم در دستیابی به توسعه پایدار است، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر آموزش و پرورش به مهارت آموزی و کارآفرینی در بین دانش آموزان تاکید کرده، افزود: تناسب میان نظام آموزشی و نیاز بازار کار برقرار باشد و استعدادیابی، ترویج مهارت آموزی و هدایت تحصیلی صحیح لازمه این کار می‌باشد.

مشایخی موضوع عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های عنادورزانه معاندین ذکر کرده گفت: باید با فعالیت هر چه بیشتر در جبهه فرهنگی مقابل هجمه‌ها ایستاده و با تقویت مبانی اعتقادی از تحت الشعاع قرار گرفتن قشر دانش آموزی که هدف اصلی این هجمه‌ها هستند جلوگیری کنیم.

فرماندار میانه لزوم ایجاد شور و شوق بیشتر برای بهره برداری هر چه بیشتر از پروژه مهر (بهار تعلیم و تربیت) را نیازمند همراهی و تعامل سایر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش بیان کرده گفت: در سال گذشته با تلاش آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌ها جزو ۳ شهرستان برتر استان بودیم و امسال نیز می‌توانیم با این ظرفیت‌ها و انجام اقدامات لازم پروژه مهر را به پیش برده و از برترین‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/ش

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای  زمینه ساز رونق تولید و اقتصاد در دستیابی به توسعه پایدار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.