رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲ هزار و ۴۴۸ لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد.

کشف بیش از ۲ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ شهرام مقدم رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن موتور توسط یک محتکر سریعاً موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان زنجان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر زنجان شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری اداره تعزیرات از این انبار بازدید به عمل آمد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت:ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار کالا در مجموع ۲ هزارو ۴۴۸ لیتر روغن موتور، احتکار شده کشف کنند.

وی همچنین از کشف ۶۰۰ کیلو گرم رب گوجه فرنگی از یک انبار در داخل شهر زنجان خبر داد و گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ مقدم در خاتمه تاکید کرد:پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.
 
انتهای پیام/ن
 

کشف و ضبط انبار احتکار شده در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.