رئیس کمیته مجوز صدور حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت: اگر ۵ ورزشگاه اصلی ما آماده نشوند مجبوریم که بازی‌های تیم هایشان را در زمین بی طرف برگزار کنیم.

مهدی: اگر ۵ ورزشگاه آماده نشوند بازی هایشان را در زمین بی طرف می‌اندازیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگا‌ها درباره این که بالاخره چه زمانی لیگ برتر فوتبال آغاز می‌شود گفت: روز گذشته با سعید فتاحی و بهاروند جلسه‌ای را برگزار کردیم و در آن جا با صحبت‌هایی که انجام دادیم، هنوز به تاریخ دقیق شروع لیگ برتر نرسیدیم.

او افزود: منتظر هستیم که ۵ ورزشگاه اصلی ما به استقرار اصلی خود برسند تا ما بتوانیم با ورزشگاه‌های آماده به سراغ آغاز مسابقات لیگ برتر برویم.

مهدی رئیس کمیته مجوز صدور حرفه‌ای باشگاه‌ها درباره این که آیا مسابقات لیگ برتر تا ۲ هفته دیگرآغاز می‌شود بیان داشت: همان طور که گفته ام الان نمی‌توانیم تاریخ دقیق شروع لیگ را اعلام کنیم، اما اگر قرار باشد که تا ۱۰ روز دیگر مسابقات آغاز شود، همان بهتر است که از همین امروز لیگ را شروع کنیم، زیرا ۲ هفته زمان زیادی نیست.

او ادامه داد: ما به دنبال ۵ ورزشگاه اصلی هستیم که میزبان بازی‌های بزرگ لیگ برتر هستند و اگر این ورزشگاه‌ها نتوانند خود را آماده کنند ما مجبوریم که بازی‌های آن تیم‌ها را در شهر‌های دیگر و در زمین بی طرف برگزار کنیم که این کار اصلاً برای هواداران و طرفداران فوتبال آن شهر خوشایند نیست.


بیشتر بخوانید:

برتری سپاهان در نخستین بازی تدارکاتی در ترکیه

پارس جنوبی قهرمان رقابت‌های چهارجانبه شیراز شد

گرشاسبی: اخذ پول‌های بلوکه شده فدراسیون امکان پذیر است/ دولت باید به فوتبال کمک کند/ هر روز تاخیر در پرداخت بدهی‌ها جریمه دارد


انتهای پیام/

اظهارات مهدی درباره زمان آغاز لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار