فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهرگفت: توفان همراه با بارش باران شدید در چند روز اخیر بیش از ۷۰ میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی این شهرستان خسارت وارد کرده است.

توفان ۷۰ میلیارد ریال به تاسیسات ایرانشهر خسارت زدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ابوذر کوثری فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر اظهار داشت: توفان ۲۷ تیر افزون بر ۷۰ میلیارد ریال به تاسیسات آب، برق، کشاورزی و خدمات شهری ایرانشهر خسارت وارد کرده است.

وی با بیان اینکه اواخر تیر و اوایل مرداد شاهد وزش باد‌های موسمی همراه با بارش باران سیل آسا در ایرانشهر هستیم افزود: هرچند که بارندگی ۲ روز گذشته باعث خوشحالی کشاورزی و دامداران شد، اما شدت توفان همراه با باران خسارت‌هایی را به تاسیسات زیربنایی این شهرستان وارد کرد.

فرماندار ایرانشهر اظهارداشت: بر اثر بارش باران همراه با توفان حدود ۱۵ میلیارد ریال به تاسیسات برق، ۱۶ میلیارد ریال به تاسیسات آب و فاضلاب، یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال به بخش کشاورزی و ۳۸ میلیارد ریال به تاسیسات شهری حوزه شهرداری این شهرستان خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه ستاد بحران ایرانشهر در آماده باش کامل است از مردم بویژه دامداران خواست تا از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌های جریان آب خودداری کنند.

کوثری افزود: با تلاش ستاد مدیریت بحران ایرانشهر و حضور به‌موقع تیم‌های امدادی و خدماتی آب و برق تمام نقاط این شهرستان در کمترین زمان وصل شده است.

انتهای پیام/ع

ستاد بحران ایرانشهر در آماده باش کامل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار