اختصاص یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان اورژانس سپیدان

از یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار با پیشرفته‌ترین تجهیزات درمانی در سپیدان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیاوش کریمی رییس شبکه بهداشت و درمان سپیدان با بیان این که این آمبولانس با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال خریداری شده است، اظهار کرد: این آمبولانس، مجهز به تجهیزات کامل امدادرسانی و در حال حاضر، از پیشرفته‌ترین آمبولانس‌های کشور است.

وی با تاکید بر این که افزوده شدن آمبولانس به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سپیدان، در راستای تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت است، افزود: این آمبولانس به پیشرفته‌ترین دستگاه شوک، مانیتورینگ، دستگاه کمک تنفسی، تخت‌های پیشرفته ضد شوک، سیستم تعلیق آمبولانس و تشکچه بادی در زیر برانکارد برای جلوگیری از تکان بیمار در هنگام حرکت آمبولانس، مجهز است.

رییس شبکه بهداشت و درمان سپیدان با اشاره به پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تامین این آمبولانس، ادامه داد: با اضافه شدن این آمبولانس به ناوگان اورژانس ۱۱۵ سپیدان، جمع آمبولانس‌های این شهرستان به ۸ خودرو رسید که در چهار پایگاه، مشغول خدمات رسانی هستند.

کریمی ابراز امیدواری کرد: با اضافه شدن این آمبولانس به ناوگان اورژانس سپیدان، شاهد خدمات رسانی هرچه بیشتر به همشهریان و کاهش مدت زمان حضور اورژانس در محل حادثه باشیم.

انتهای پیام/چ

افزوده شدن یک دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس سپیدان

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار