رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: کارگروه بازیکنان خارجی با هدف جلوگیری از چالش‌های عقد قرارداد با این بازیکنان تشکیل شده است.

محمودزاده: هدف کارگروه بازیکنان خارجی جلوگیری از تکرار چالش قرارداد با آن‌ها استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره هدف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از تشکیل کارگروه ویژه بازیکنان خارجی لیگ ایران بیان کرد: این کارگروه با پیشنهاد حمیرا اسدی، ریاست دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال و با دستور ویژه رئیس، دبیرکل فدراسیون و رئیس سازمان لیگ تشکیل شد. اعضای این کارگروه روسای کمیته‌های حقوقی، تعیین وضعیت، انضباطی، بین الملل فدراسیون و رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ هستند که زیر نظر ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) به عنوان رئیس کارگروه فعالیت می‌کنند.

او افزود: هدف ما جلوگیری از چالش‌ها و مشکلاتی که در سال‌های اخیر گریبان فوتبال ایران را در بحث عقد قرارداد با بازیکنان خارجی گرفته است و به همین دلیل تیم‌های ایرانی پرونده‌های زیادی در فیفا و AFC دارند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره اینکه با توجه به جذب بازیکنان خارجی از سوی بسیاری تیم‌های لیگ برتری آیا تصور نمی‌کند این کارگروه دیر تشکیل شده است، گفت: این حرف درست است، اما تمام تصمیم‌های کارگروه برای اجرا باید به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برسد. با توجه به مشکلاتی هم که برای باشگاه‌ها درباره جذب بازیکنان خارجی به وجود آمده فدراسیون به صورت جدی به این بحث ورود کرده است. من هم قبول دارم تصمیم‌های اتخاذ شده در جلسات کارگروه به زمان نقل و انتقالات تابستانی نمی‌خورد، اما می‌توانیم از نیم فصل دوم لیگ برتر و پنجره نقل و انتقالاتی سال‌های بعدی آن‌ها را اجرا کنیم تا تیم هایمان کمتر دچار مشکل شوند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار