سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: با اجرای ۲۴۴ طرح گردشگری در استان بیش از ۳ هزار نفر مشغول به کار می‌شوند.

محمد میر شمسی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اینکه اکنون ۲۴۴ طرح گردشگری در استان یزد در حال ساخت و ساز است گفت: حجم سرمایه گذاری این طرح‌ها هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که تا کنون بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

میر شمسی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات نیاز است افزود: پیش بینی می‌شود با اتمام این طرح‌ها ۳ هزار و دویست و هفت نفر مشغول به کار شوند.

این مقام مسئول اظهار داشت: سرمایه گذاران این طرح‌ها اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که با کاربری اقامتی، پذیرایی، تفریحی و توریستی در قالب هتل، اقامتگاه‌های بوم گردی، سفره خانه‌های سنتی و رستوران‌های بین راهی احداث می‌شوند.

معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: اولویت ساخت ساز‌های استان با هتل‌های ۵ ستاره و هتل‌های کویری با رویکرد خدمات ۵ ستاره و مراکز تفریحی-گردشگری بر مبنای نیاز‌های استان است.

انتهای پیام/ص

۲۴۴ طرح گردشگری در استان یزد در حال اجرا است

برچسب ها: گردشگری ، استان یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.