جانشین فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز گفت: بسیج زمینه‌ساز و نیروی اصلی ساخت تمدن اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سیامک صادقی جانشین فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی شیراز، اظهار کرد: امروز این فرهنگ بسیجی است که ترس و وحشت را در دل مستکبران و منافع آن‌ها به لرزه انداخته است.

صادقی ادامه داد: اگر روحیه بسیجی در اندیشه همه مردم جامعه بروز و ظهور پیدا کند، حرکت به سمت استقلال، عدالت‌محوری و استکبار ستیزی به نهادینه و موجب تعالی کشور می‌شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی شیراز با اشاره به اینکه امروز بین نیرو‌های مسلح کشور هماهنگی و همکاری خوبی وجود دارد، گفت: حاصل این هماهنگی، عزت و اقتدار نظام است.

صادقی با بیان اینکه گسترش پایگاه‌های مقاومت بسیج در حقیقت گسترش خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف به مردم و تقویت روحیه آرمان‌خواهی آنان است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی شیراز با تاکید بر اینکه بسیج زمینه‌ساز و نیروی اصلی ساخت تمدن اسلامی است، افزود: استکبار در مقابله با مقاومت و ایستادگی بسیج‌های مردمی در جهان اسلام مستعصل شده است.

وی به رمز موفقیت‌های بسیج در نقاط مختلف جهان اسلام پرداخت و گفت: بسیج‌های مردمی در عراق، یمن، سوریه و لبنان نشان دادند که مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و قرآن تنها راه موفقیت و پیروزی آن‌ها است.

انتهای پیام/چ

صحبت های جانشین فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار