نماینده شاهین‌شهر گفت: فیلم گاندو چه به روز شما آورده که اینقدر هراسان هستید، افرادی که طعم آدامس رئیس جمهور را می‌دانند گویا از پخش این فیلم‌ها نگران شده‌اند.

فیلم «گاندو» چه به روز شما آورده که اینقدر هراسان هستید؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در نوبت عصر صحن علنی امروز مجلس با استناد به اخطار قانون اساسی اصول ۳، ۱۵۳، ۱۵۶ و ۱۵۰ گفت: کار به جایی رسیده است که به جای محکوم کردن جاسوسان و مجازات آنها، افرادی که آنها را رصد کرده و بازداشت کرده‌اند در مجلس محاکمه می‌شوند و این جای انتقاد دارد.

وی با تأکید براینکه دری اصفهانی جاسوس بوده و سه جاسوس دیگر هم در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران وجود داشته است، بیان کرد: فیلم پخش شده در مجلس درباره جاسوسان هسته‌ای نشان‌دهنده نفوذ در بین آنان است، این فیلم صحت دارد لذا چرا عده‌ای نمایندگان در مجلس رگ گردن‌شان باد می‌کند؟

حاجی‎دلیگانی با بیان اینکه فیلم «گاندو» چه به روز شما آورده که اینقدر هراسان هستید، گفت: افرادی که طعم آدامس رئیس جمهور را می‌دانند گویا از پخش این فیلم‌ها نگران شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
احسنت
آخرین اخبار