نماینده مردم دهلران گفت: اعمال مسائل سلیقه‌ای در اجرای پروژه‌ها بزرگترین ضربه را به کشور وارد می‌کند.

مسائل سلیقه‌ای برای اجرای پروژه‌ها بزرگترین ضربه را به کشور وارد می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهدمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران در جلسه علنی امروز طی سوالی از وزیر نیرو درباره علت عدم اراده جدی برای اجرای پروژه‌های سامانه گرمسیری و آب‌های مرزی اظهار کرد: پروژه سامانه گرمسیری یکی از پروژه‌های مرزی با اهمیت است و حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال برای آن هزینه شد در حالی که هیچ دستاوردی برای استان ایلام نداشته، در سال ۹۷ بدون دلیل تعطیل و هم اکنون نیز این پروژه کاملا متوقف شده است.

وی افزود: ساخت یک سد در دهلران از سال ۹۳ آغاز شده، اما همواره با موانع و مسائلی که بیشتر به بهانه شباهت دارد، مواجه بوده است که دست آخر نیز این پروژه متوقف شد.

کاظم زاده اظهار کرد: مسائل سلیقه‌ای برای اجرای پروژه‌های بزرگترین ضربه را به کشور وارد ساخته است، موضوعی که کشاورزان ایلام، دشت عباس و دهلران درخواست دارند، حقابه از سد کرخه است.

نماینده مردم دهلران تصریح کرد: این حقابه حدود ۳۲۰ میلیون متر مکعب است که هیچ وقت میزان تخصیص آن از ۱۸۰ میلیون متر مکعب تجاوز نکرده است، عدم تامین آب شرب روستا‌های دشت عباس بسیار نگران کننده است تا جایی که در این منطقه هفته‌ای یکبار با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی گفت: احداث نیروگاه ۵۰۰ مگا واتی دهلران سال‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و گویا وزارت نیرو رغبتی برای تکمیل این پروژه ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار