شبیه سازی جذاب Final Fantasy VII Remake در عنوان Dreams +تصاویر

فردی خلاق یکی از غول‌های عنوان Final Fantasy VII Remake را در بازی Dreams با جزئیات محیطی بالا شبیه سازی کرد.

شبیه سازی جذاب Final Fantasy VII Remake در عنوان Dreams +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Dreams را می‌توان برای کاربران پلی‌استیشن ۴ یکی از مورد انتظارترین بازی‌های حاضر دانست. یکی از نسخه‌های Early Access این عنوان چندی پیش در اختیار گیمر‌ها قرار گرفت تا آن‌ها تجربه بازی کردن با آن را داشته باشند. پس از آن کاربران خلاق با استفاده از امکاناتی در دسترس داشتند توانستند بعضی از عناوین مختلف را در Dreams شبیه سازی کنند.

علاوه بر Dreams عنوان دیگری وجود دارد که طرفداران زیادی را منتظر خود نگه داشته است. این عنوان Final Fantasy VII Remake نام دارد و مارس ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. بسیاری از طرفداران آن با توجه به تجربه‌ای که پیشتر از انجام این بازی داشته‌اند بیشتر از همیشه در انتظار عرضه آن هستند.

شبیه سازی عنوان Final Fantasy VII Remake

اخیرا اتفاق جالبی رخ داده که توجه بسیاری از گیمر‌ها و خبرگزاری‌های دنیای بازی را به خود جلب کرده است. یکی از طرفداران Final Fantasy VII Remake پس از به پایان رسیدن صبرش تصمیم به شبیه‌سازی یکی از بخش‌های این بازی در عنوان Dreams کرده است. این فرد یکی از غول‌های عنوان Final Fantasy VII Remake را شبیه سازی کرده و تاکنون ویدئو منتشر شده از آن به وسیله افراد بسیاری زیادی دیده شده است.

شبیه سازی جذاب Final Fantasy VII Remake در عنوان Dreams +تصاویر

این ویدئو به وسیله فردی با نام کاربری sosetsuken5360 در توئیتر به انتشار رسیده است و نبرد سه قهرمان این عنوان که کلود، تیفا و برت نام دارند با یکی از باس فایت‌ها را به تصویر می‌کشد. در ویدئو منتشر شده مشاهده می‌کنیم که چگونه گیمر برای غلبه بر این غول آهنی بین کاراکتر‌های بازی جابه‌جا می‌شود و با مهارت بالا آن را از پای در می‌آورد.

شبیه سازی جذاب Final Fantasy VII Remake در عنوان Dreams +تصاویر


بیشتر بخوانید: تعویض خشاب بدون خارج شدن از حالت هدف‌گیری در Call of Duty: Modern Warfare


در این شبیه سازی می‌توان دقت بالای سازنده در بازسازی جزئیات بالای محیطی و همچنین طراحی منوی استفاده از مهارت‌ها در بازی را مشاهده کرد. این مسئله برای خیلی از گیمر‌ها بسیار جذاب و جالب است. سمت چپ صفحه نمایش یک منو مشاهده می‌شود که به وسیله آن می‌توان حمله کرد یا کار‌های تدافعی انجام داد. فردی که این عنوان را شبیه سازی کرده به خوبی از پس این کار برآمده است. عنوان Dreams را می‌توان جزو آن دسته از بازی‌های دانست که دست کاربر را برای استفاده از خلاقیت‌های خود باز می‌گذارد. اکنون نسخه Early access این بازی را می‌توانید به قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

انتهای پیام/

یکی از کاربران Final Fantasy VII Remake را شبیه سازی کرد

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار