معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: امروزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان بیشتر احساس می‌شود و این امر باید در مدارس بشکل صحیح انتقال یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یعثوب نژاد محمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در جلسه شورای هماهنگی استان اردبیل گفت:خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران فضلیت برزگ الهی است و مجموعه استانداری اردبیل با کمال افتخار در خدمت این جمع است.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت مشاوران و کارشناسان امور ایثارگران درحل مسایل استفاده کنند گفت:نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در شورای هماهنگی امور ایثارگران جهت حل مشکلات و اجرای طرح‌های خود باید برنامه یک ساله تدوین کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: قانون جامع در رابطه با ایثارگران تدوین شده و اجرای صحیح قانون و پیگیری موارد باید با دقت صورت گیرد.

نژاد محمد ادامه داد: یکی از مشکلات خانواده‌های ایثارگران بیکاری است و باید در این رابطه لیست کلیه فرزندان ایثارگران احصا و اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: برای تسهیل موارد و تسریع در روند امور باید کارگروه‌هایی متناسب با حوزه‌های مرتبط تشکیل شود و دبیرخانه این کارگروه دفتر مشاور امور ایثارگران استانداری تعیین شود.

انتهای پیام/ح

یکی از مشکلات خانواده‌های ایثارگران بیکاری است

برچسب ها: شهادت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.