احتمال عرضه گوشی‌های نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ در ماه آینده

شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که از عرضه گوشی‌های نوکیا ۶.۲ و ۷.۲ در اوایل ماه آگوست سال جاری میلادی حکایت می‌کنند.

احتمال معرفی گوشی‌های نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ در ماه آیندهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزی نوکیا معروف‌ترین و محبوب‌ترین شرکت سازنده گوشی در سراسر دنیا بود، اما پس از سال‌ها صدر نشینی روزی سقوط آن شروع شد. دلیل این سقوط وحشتناک، بروز نشدن این شرکت و پافشاری در ادامه استراتژی قدیمی خود بود.

اما اکنون نوکیا به مدد شرکت دیگری که HMD Global نام دارد توانسته بار دیگر روی پای خود بلند شود. این شرکت اکنون در حال طراحی و تولید گوشی‌های جدیدی است که از سوی کاربران مورد استقبال قرار گرفته‌اند. به تازگی خبر‌هایی درباره دو گوشی دیگر از این شرکت منتشر شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

تاکنون شایعات بسیاری درباره گوشی جدید نوکیا با نام Nokia 6.2 منتشر شده است، اما در این بین هنوز خبر مهمی از Nokia 7.2 در فضای مجازی دیده نمی‌شود. البته در این مورد باید بگوییم که یک مسئله مهم را می‌دانیم و آن تاریخ عرضه این گوشی‌ها است.

تاریخ عرضه گوشی‌های نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲

شایعات بسیاری درباره عرضه این دو دستگاه در اواخر آگوست و اوایل ماه سپتامبر منتشر شده است. اما بر اساس اطلاعاتی که از یکی از سایت‌های معتبر فناوری منتشر شده است ما باید منتظر عرضه این دو گوشی در ماه آگوست باشیم. با توجه به اینکه HMD Global برای گرفتن گواهی گوشی‌های خود برای روسیه و هند بسیار عجله دارد، عرضه آن‌ها در ماه آگوست اصلا مسئله دور از ذهنی نیست.

احتمال معرفی گوشی‌های نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ در ماه آینده


بیشتر بخوانید: ۲۰ گوشی برتر نیمه اول ۲۰۱۹ +تصاویر 


نوکیا این بار با تولید این دو گوشی قدم بزرگ‌تری در دنیای سازندگان تلفن همراه برداشته است. از مشخصات مشترک موجود در این دو گوشی می‌توان به تراشه Snapdragon 632 اشاره کرد. نکته جالب این دو دستگاه این است که براساس اندازه صفحه نمایش نام‌گذاری شده‌اند. یعنی اینکه گوشی نوکیا ۶.۲ دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی است و دستگاه دیگری که یک صفحه نمایش ۷.۲ اینچی دارد، ۷.۲ نام گرفته است. یکی از پیش‌بینی‌هایی که درباره گوشی ۶.۲ صورت گرفته این است که در دو نسخه ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. از دیگر اطلاعات منتشر شده از نسخه ۶.۲ اینچی این دستگاه می‌توان به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن اشاره کرد. سیستم صدای استفاده شده در این گوشی ویژه است و انتظار داریم باتری آن بیش از ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت داشته باشد.

انتهای پیام/

عرضه گوشی‌های نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ در ماه آگوست

برچسب ها: فناوری ، نوکیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.