عزتی از راه‌اندازی پرداخت الکترونیکی QR به‌صورت پایلوت در ۲۰ دستگاه تاکسی خبر داد وگفت: آماده اجرا کردن سیستم QR در تاکسی‌ها سطح شهر و تاکسی بی‌سیم هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مرتضی عزتی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم نبود پول خرد را یکی از عوامل نارضایتی تاکسیداران و مردم دانست و گفت:با وجود مشکلات تحمیل‌شده به جامعه از بیرون باید مدیران در جهت کاهش تنش‌های داخلی همت مضاعف داشته باشند.

وی تنش ایجادشده بین مردم و تاکسیداران را در نبود پول خرد مورد بررسی قرار داد و افزود: در سال گذشته هفته‌ای ۲۰ میلیون تومان پول خرد از کمیته امداد تأمین می‌شد که امسال به ۵ میلیون تومان کاهش‌یافته است.

عزتی از راه‌اندازی پرداخت الکترونیکی QR به‌صورت پایلوت در ۲۰ دستگاه تاکسی خبر داد و تصریح کرد: آماده اجرا کردن سیستم QR در تاکسی‌ها سطح شهر و تاکسی بی‌سیم هستیم.

وی ادامه داد: ابتدا ۲ هزار تاکسی خطی و سپس ۷۰۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم به سیستم نوین پرداخت تجهیز شده و در مرحله بعد تمام هفت هزار تاکسی به سیستم QR مجهز خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم بیان کرد: یکی از مطالبات مردم و تاکسیداران استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی و استفاده از سیستم‌های نوین الکترونیکی در پرداخت کرایه تاکسی‌ها است که باید به سمت اجرایی کردن آن حرکت کنیم.

انتهای پیام/ح

آغاز پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار