پس از نتایج ضعیف شهروند ساری در چهار هفته گذشته لیگ برتر فوتسال، خبر‌هایی مبنی بر استعفای رضا لک به گوش می‌رسد.

شایعه یا واقعیت/ لک از شهروند رفتنی است؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت ۴ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال از گوشه و کنار باشگاه شهروند ساری خبر‌هایی به بیرون درز پیدا کرده است مبنی بر این که رضا لک سرمربی این تیم از سمت خود استعفا کرده است. حال نکته جالب توجه این جا است که شهروند ساری باید روز جمعه هفته جاری در سالن سید رسول حسینی شهر ساری به مصاف تیم قدرتمند و با انگیزه مس سونگون برود که او هم پس از دو شکست متوالی در برابر حریفان خود تا دندان مسلح به ساری می‌آید.

لازم است ذکر شود که هنوز هیچ پاسخ رسمی از سوی مسئولان تیم شهروند ساری بابت استعفای رضا لک به بیرون منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید که آیا رضا لک از این تیم رفتنی است و یا این موضوع از اساس کذب است.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری فصل گذشته در تیم گیتی پسند حضور داشت و همچنین توانسته بود با این تیم چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را به دست آورد و بعد از آن که این فصل به تیم گیتی پسند پیوست برخی گفتند که لک با کارنامه خوبی که از خود در گیتی پسند بر جای گذاشته است حتماً می‌تواند در شهروند هم موفق و سربلند باشد.

اما مطلبی که این روز‌ها ذهن اهالی فوتسال در ساری را به خود مشغول کرده است این مسئله است که چرا رضا لک با آن سابقه درخشانی که از خود در تیم گیتی پسند اصفهان بر جای گذاشت، هنوز نتوانسته است که جای پای خود را در تیم شهروند محکم کند.

شهروند ساری در این چهار هفته‌ای که از مسابقات لیگ برتر در فصل جدید گذشته است، با دو باخت، یک برد و یک مساوی در رده ۱۱ جدول رده بندی رقابت‌ها قرار دارد.


بیشتر بخوانید

شمسایی: تجربه ویلموتس می‌تواند به سرمربی تیم ملی فوتسال کمک زیادی کند/ به زودی کمیته فنی مختص تیم زیر ۲۰ ساله‌ها تشکیل می‌شود

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال؛ مس از فرش به عرش/ قمی ها با سوهان میزبان اصفهانی ها/ شاهین شهر میزبان صدرنشین ایران

جابری: دیدار سن ایچ با هیئت فوتبال آذربایجان ۳ بر صفر شد/ تاریخ فینال لیگ برتر نوجوانان عوض می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار