بسته اخبار حوادث امروز ۳۱ تیرماه ۹۸؛

دستگیری ۲ سارق مسلح و کشف خودرو‌های سرقتی در سراوان / واژگونی نیسان در سیب و سوران

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۳۱ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی نیسان با ۳ کشته ومجروح دربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۳۱ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق مسلح و کشف خودرو‌های سرقتی در سراوان

سرهنگ احمد آذرکیش فرمانده انتظامی شهرستان سراوان اظهار داشت: با دریافت گزارشی مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی تویوتا، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان سراوان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در تعاقب پایش‌های تخصصی و میدانی و استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی توانستند محل اختفای سارقان را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی قضائی به محل اختفای سارقان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ۲ سارق مسلح را دستگیر و ۲ خودروی تویوتا، تعدادی سلیندر گاز و سرسیلندر موتورسیکلت مسروقه را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اعتراف سارقان به ۲ فقره سرقت خودرو ازشهروندان خواست تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پلیسی از وقوع این گونه سرقت‌ها پیشگیری کنند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

واژگونی نیسان در" سیب و سوران"

سرهنگ  غلامرضا توکلی فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران  گفت: عصر روز گذشته یک فقره واژگونی خودروی نیسان آبی رنگ در روستای " رحمت آباد " به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان مشخص شد یک دستگاه نیسان فاقد پلاک به علت نامعلومی واژگون شده است.

سرهنگ منصوری بیان کرد: در این حادثه یک سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده فوت و راننده و یک سرنشین دیگر توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است. 

کشف ۲۵ هزارلیتر نفت کوره قاچاق در "زابل"

سرهنگ غلامرضا میرشکاری  جانشین انتظامی شهرستان زابل گفت: روز گذشته مأموران مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: مأموران پلیس در بازرسی از کامیون مذکور ۲۵ هزارلیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان زابل با اشاره به اینکه ارزش سوخت‌های مکشوفه ۱۳۰ میلیون ریال برآورد شده است بیان کرد: راننده خودرو که مردی ۴۵ ساله است دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ میرشکاری در پایان ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان در اجرای موفقیت آمیز مأموریت‌های مختلف پلیسی بیان داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص مبارزه بی امان با قاچاق کالا، مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از گذشته است و فعالیت قاچاقچیان فرآورده‌های نفتی و کالا، زیر نظر دقیق پلیس قرار دارد.

دستگیری ۲۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در خاش

سرهنگ ابراهیم کوچک زایی فرمانده انتظامی خاش اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری یگان‌های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را با محوریت برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در طول اجرای این طرح که به صورت منسجم و در چند مرحله در مناطق حاشیه شهر خاش به مرحله اجرا درآمد، ضمن جمع آوری ۱۶ معتاد متجاهر ۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از پاتوق آن‌ها مقادیری انواع مواد مخدر، آلات استعمال و ادوات توزین مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ کوچک زائی با اشاره به رضایتمندی شهروندان در اجرای این طرح از شهروندان خواست که در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

توقیف ۲ کامیون حامل ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ حسن سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه گفت: روز گذشته مأموران پلیس این فرماندهی هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی و گشت زنی در محدوده منطقه "خان محمد چاه" به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن این خودرو‌ها در بازرسی از آن‌ها ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

سرهنگ سرگزی با اشاره به توقیف این ۲ خودرو خاطر نشان کرد: رانندگان متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.