جشن تولد عمو پورنگ در حاشیه نشست خبری محله «گل و بلبل» با حضور عوامل و گروه روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مسلم آقاجان زاده تهیه کننده «محله گل و بلبل» گفت: در سومین سری و آخرین قسمت از «محله گل و بلبل»  سعی کردیم اتفاق خوبی برای کودکان رقم بزنیم و در حدود پنج سال مشغول این کار هستیم.

وی افزود:در هر فصل از فضای کار از لحاظ مختلف مثل بازیگران، دکور و متن تغییراتی داشتیم و وظیفه ما این بود که کار را در سطح عالی ارائه بدهیم.

جشن تولد عمو پورنگ در صداوسیما/ فرضیایی: تلویزیون خانه من است+فیلم

حوزه کودک در همه بخش‌های کشور مظلوم است

 تهیه کننده «محله گل و بلبل» ادامه داد:حوزه کودک در همه بخش‌های کشور مظلوم است و مدافع ندارد از این رو از خبرنگاران می‌خواهم صدای بچه‌ها باشند.

آقا جان زاده گفت:دوست داریم گروه‌های مختلف دیگر هم در این حوزه فعالیت کنند و کار‌های فاخر را شاهد باشیم.

وی افزود:هر کدام از هنرمندانی که در «محله گل و بلبل» حضور دارند از بهترین‌های این حرفه هستند و تلاش ما این است که نشان بدهیم کار کودک جدی است و اگر ما کار را جدی بگیریم خانواده‌ها و مخاطبان هم کار را جدی می‌گیرند.

تهیه کننده «محله گل  و بلبل» ادامه داد:در حوزه اسباب بازی، سینما، کتاب و بازی‌های فکری ضعیف هستیم.

جشن تولد عمو پورنگ در صداوسیما/ فرضیایی: تلویزیون خانه من است+فیلم

داریوش فرضیایی در ادامه گفت:سال ۸۲در میدان نقش جهان اصفهان جمعیت بسیاری دور ما جمع شده بودند یکی از کارگردانان مطرح که آنجا بود به من گفتند از این جمعیت  می توانی استفاده کنی اما با گذشت ۱۵ سال خیلی بیشتر از اندوخته های مالی، از لحاظ معنوی درحوزه کودک ارتباط خوب گرفتم.

فرضیایی:عمو پورنگ ساخته و پتانسیل یک گروه است

وی ادامه داد:عمو پورنگ ساخته و پتانسیل یک گروه است و این تیم زحمت کشیده است که مخاطبان در این سال ها رضایت دارند.

فرضیایی ادامه داد:به عنوان کسی که در این سال ها کار کودک کرده ام با حضور در گروه گل و بلبل در کنار بازیگران دیگر خیلی تجربه داشتم و از همه اهالی رسانه می خواهم کودکان را دریابید ما را دریابید.

نعیمه نظام دوست در نقش مامان نیاز گفت: این دومین بار بود که در واحد ۱۶۲ حضور پیدا کردم. سری قبل هم مخاطبان پیگیر برنامه «محله گل و بلبل» بودند و در این سال ها این نقش برای من ماندگار شده است.

وی افزود:مردم و بچه ها من را با این نقش شناختند؛ زمانی که قسمت آخر را ضبط کردیم و من لباس خود را جمع می کردم گریه کردم که مامان نیاز دیگه تمام می شود و برای من این کار خیلی سخت بود.

جشن تولد عمو پورنگ در صداوسیما/ فرضیایی: تلویزیون خانه من است+فیلم

درخواست نعیمه نظام دوست از مسئولان برای حمایت از کار کودک

نظام دوست ادامه داد:این گروه برای من یک خانواده است و همه بچه ها فکر می کنند که من مادر واقعی عمو پورنگ هستم از این رو  از همه مدیران می خواهم که از کار کودک حمایت کنند.

مرضیه صدرایی گفت:در سری سوم «محله گل و بلبل» به پروژه پیوستم و امروزبا تماسی که با بچه ها داشتیم انرژی و عشقی که از بچه ها گرفتم بسیار لذت بخش بود؛بچه ها با برنامه ارتباط خوبی گرفتند که  این برای ما بسیار اهمیت دارد.

سهیلی:تیم گل و بلبل جزو دیوانگان و شیفتگان حوزه کودک هستند

امیر سهیلی گفت: تیم گل و بلبل جزو دیوانگان و شیفتگان حوزه کودک هستند و صحبت کردن با کودکان بسیار برای ما هیجان داشت.

وی افزود:ما که سال ها در حوزه کودک کار کردیم در مقابل کسانی که بیرون برای کودکان کار کردند اصلا از لحاظ مالی خوب نیستیم آنها بیشتر سرمایه کسب کردند و بیشتر کسب و کار کردند.

سهیلی ادامه داد:من اینقدر که برای بچه های مردم نوشتم برای دختر خودم کاری نکرده ام ،حتی بزرگ شدن دخترم را ندیده ام. این تیم نیاز به حمایت دارد و نویسندگان و عوامل برای تک تک دیالوگ ها تلاش کردیم .

در بخشی از نشست خبری گل و بلبل،  گروه روابط عمومی همزمان با تولد داریوش فرضیایی، برای او کیک تولد در نظر گرفته بودند‌.

جشن تولد عمو پورنگ در صداوسیما/ فرضیایی: تلویزیون خانه من است+فیلم

درویش علیپور کارگردان «محله گل و بلبل» گفت: تمام سعی ما در ساخت محله گل و بلبل این بود در کنار کار سرگرم کننده که برای بچه ها می سازیم پیام و آموزشی هم داشته باشیم.

علیپور گفت:تمام سرمایه ما همین استقبال مخاطبان است و انگیزه برای کار به ما می دهد و همه خواستار ادامه فصل بعدی هستیم که امیدوارم شرایط فراهم شود چرا که خواسته بچه ها برای ما بسیار مهم است.

وی ادامه داد:این برنامه در سه فصل ساخته شد و  سعی کردیم کار خوب و استاندارد کودک را ارائه بدهیم و از نقطه ای که کار خود ایستاده به جلو حرکت کنیم که البته مردم استقبال کردند و در نظرسنجی ها بالاترین رتبه را داشت که همین موضوع برای ساخت کارهای جدید به ما انرژی می دهد.

ابراهیم شفیعی گفت:بعد از پنج سال همکاری در حوزه کودک،امروز اولین ارتباط تلفنی با بچه ها را داشتم و احساسات و حرف های بچه ها برایم جالب بود.

بشارتی بیان کرد: در این مدت خانواده ها ما را در جامعه می دیدند و از ادامه برنامه سوال می کردند که برای آنها بسیار مهم است.

آذرهوش مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو گفت:امیدوارم حمایت هایی که از ما در گل و بلبل انجام شد ادامه پیدا کند و نیار به حمایت جدی داریم .

آقا جان زاده تصریح کرد: در سری سوم محله گل و بلبل بحث محتوایی بسیار مورد توجه قرار گرفت و آقای جعفری جلوه بسیار محتوا محور هستند و پیگیر محتوا از ما بودند که ما تلاش کردیم کارهای جدی برای کودکان داشته باشیم.

جشن تولد عمو پورنگ در صداوسیما/ فرضیایی: تلویزیون خانه من است+فیلم

وی ادامه داد: از سری دوم «محله گل و بلبل» محتوا محوری را آغاز کردیم و داستان آفرینش را در فضای قصه و نمایشی برای بچه ها در نظر گرفتیم که در بخش های دیگر درباره اتحاد ، همدلی و مسائل اقتصادی پرداختیم.

آقا جان زاده گفت:بیشتر به سمت این رفتیم که با بچه ها حرف های جدی داشته باشیم چراکه این روزها با فضای مجازی باید فضا را تغییر بدهیم چراکه بچه ها بسیار تغییر کرده اند.

علیپور کارگردان درباره حضور چهره هنرمند در این برنامه عنوان کرد:خوشبختانه در این سه فصل در خدمت بازیگران مختلف بودیم اما معیار ما به خاطر چهره و معروفیت آنها نبود و همه بازیگران به دلیل نقشی که به عهده داشتند مورد استقبال قرار گرفت و صرفا به خاطر چهره و شهرت آنها در برنامه حضور پیدا نکردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.