جنبش حماس در واکنش به تخریب منازل فلسطینیان در جنوب قدس، این اقدام ظالمانه را نتیجه حمایت آمریکا از رژیم‌صهیونیستی عنوان کرد.

حماس: اقدامات ظالمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان به دلیل حمایت آمریکا از آنهاستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در واکنش به تخریب منازل فلسطینیان در جنوب قدس گفت افزایش جنایت‌های اشغالگران در حق اهالی شهر قدس، نتیجه حمایت کامل آمریکا از آنهاست.

وی افزود همه این جنایت‌ها و سیاست‌های نژادپرستانه اشغالگران، تغییری در برنامه مقاومت ملت فلسطین در برابر طرح استعمارگرانه صهیونیسم ایجاد نخواهد کرد. گزینه مقاومت فراگیر است و می‌تواند با این سیاست‌ها مقابله کند و آن‌ها را به شکست بکشاند.

سامی ابوزهری یکی از مسئولان جنبش حماس نیز گفت: تخریب خانه‌های مسکونی فلسطینی‌ها، تنش‌آفرینی خطرناکی است و ملت ما در برابر این جنایت‌ها، تسلیم نخواهد شد.

ابوزهری افزود: این جنایت‌ها، نتیجه طبیعی کارگاه منامه و روابط دوستانه بعضی دولت‌های عربی با اشغالگران است.


بیشتر بخوانید: تخریب بیش از ۷۰ واحد مسکونی فلسطینیان در قدس + فیلم


صبح امروز بلدوزر‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی با حمایت نظامیان این رژیم، تخریب بیش از ۷۰ واحد مسکونی فلسطینی‌ها را در محله وادی الحمص در جنوب قدس آغاز کردند. عملیات تخریب این خانه‌ها همزمان با حضور گسترده نظامیان اشغالگر در جنوب قدس صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار